דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טובים השניים - שילוב מנצח בין גלשן למפרש 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2469 פעמים ]

חווית גלישה מושלמת היא בעצם שילוב של גלשן טוב, מפרש מצוין ותנאי הגלישה.... ברגע שהשילוש (הקדוש...) הזה מתקיים, אפשר להתחיל לחייך. בעונה זו של השנה, שבה אנחנו כבר אחרי סערות החורף ובתחילת עונת "הצפוניות", כשכל מה שנותר זה רק לבחור איפה: כינרת, חיפה או אילת, זה הזמן המתאים ביותר לבדוק את ה'עסק' הזה, שנקרא Free ride. כשאנחנו באים לבחון גלשנים ומפרשים לגלישת רוח בכלל ול Free ride בפרט, אנו מנסים לקלוע כמה שיותר לסגנונו או מאווייו של הגולש. אבל כגולשים בעצמנו, אנחנו צריכים לשאול מה בעצם הכי חשוב לגולש: קלות התפעול של הציוד? העלייה המהירה ל-Planning? או שאולי בכלל המחיר??? בהמלצה שלפניכם תמצאו שילוב אידיאלי, לדעתנו, של גלשן ומפרש שמספק את הצרכים של רוב גולשי ה Free ride : קלילות, עליה מהירה לפלנינג ומעל הכל - מחיר מצוין.        Fanatic Shark 135L / North Sails Natural 7.3      Fanatic Shark 135L   אורך: 245 ס"מ
רוחב: 73 ס"מ
משקל: פחות מ-8 ק"ג   כבר עם הוצאת הגלשן מהאריזה אפשר להתרשם מהמשקל הקל ומקווי המתאר המאפיינים גלשן מסוגו.

זהו גלשן רוח  Free ride  קלאסי הנמצא ב'ליין' של FANATIC כבר כמה שנים. הוא מיועד לגולשים בינוניים/מתקדמים, אשר מחפשים את  הריגוש הנוסף והחדש שהגלישה מספקת, אם זה מהירות,חידוד או מהפכים מהירים. ה Shark יודע 'לאכול' תנאי ים רבים, מים שטוח במזרחיות ועד ים עם סוול גבוה... תן לו להוביל והוא ייתן לך שוב ושוב את ההנאה שלשמה אתה גולש.
הגלישה: הגלשן מאוד יציב תחת הרגליים הן ברוח חלשה והן בחזקה הודות למבנה התחתית.  את העלייה המהירה ל'פלנינג' אפשר לזקוף לזכות מבנה של שני  קונקייב עם המשך של תחתית שטוחה. דפנות הגלשן חדות אך לא ברמה קיצונית, מה שמאפשר מהפכים נוחים מבלי להתפשר על המהירות... גם ברוחות החזקות (20 קשר ויותר) הגלשן לא מאכזב וזה מעדות אישית. את רצועות הרגליים ניתן למקם במספר נקודות, ולהשיג כך נוחות מרבית המותאמת לרמת הגולש.   לסיכום: Fanatic Shark 135L  הוא גלשן כייפי לגלישה, מתאים לרוב תנאי הים שיש בארץ ויכול לרגש כל גולש בכל רמה.          North Sails Natural 7.3   מפרשי Free ride  מתאפיינים בכמה פרמטרים בהם, קלילות, נוחות תפעול וחווית גלישה קלה ונוחה מבלי להתפשר על ביצועי הגולש.   קצת על ה-Natural המפרש קיים אמנם כבר מספר שנים בליין של North, אבל  השנה עבר שינוי משמעותי. ה-Natural החדש מציג יתרונות שלא היו קיימים בגרסאות הותיקות יותר של הדגם, שאחד החשובים שבהם, מבחינת הגולשים, הוא הרכבת המפרש והכיוון שלו. היום אפשר פשוט להרכיב ולרדת למים. אבל השינוי המשמעותי בעיצוב המפרש לעומת דגמי השנים הקודמות, הוא ב- Cutaway. הכוונה היא לחיתוך המפרש בשפה באחורית, מה שמאפשר שימוש במנור קצר יותר, אשר משפיע לטובה על השליטה במפרש והעיוות אותו יוצרת הרוח.   למפרש שישה שחיפים המקנים לו יציבות ועיצוב ברוחות חזקות, כך שמבנה המפרש נשמר ולא נפגם. במים המפרש מתנהג כמפרש קליל ונוח לגלישה וככל שהרוח מתגברת כך הוא 'מרגיש בבית'. הרכבת המפרש נעשית בצורה קלה ונוחה, בין השאר בזכות שאר ה-features  של North  שמאפשרים הרכבה נכונה ומדויקת של המפרש.   לסיכום: זהו מפרש קל לגלישה ונוח בהרכבה, אשר מרגיש נפלא ברוחות החלשות ומרגיש מצוין ככל שהרוח מתחזקת. השנה הוא עוצב מחדש ושינויי גרסה אלה הופכים אותו למפרש המוביל במים למגוון רחב של גולשים.    

ימית - יבוא ושיווק ציוד שיט, גלישה, קייט, קיאקים, מפרשיות וקטמרנים http://yamitysb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב